Archiv 2009

12.8. Právě jsem se vrátil z Rakouska, kam jsem si udělal s Helčou výlet k jezeru Attersee. Až na problémy se sehnáním místa v kempu, pátek večer holt nebyla nejvhodnejší doba na příjezd, a počasí všechno bylo dobrý. Hned v neděli už jsme si našli lepší kemp hned u jezera. Jeli jsme tam sice s kolama, ale poslední den jsme meli v plánu vyjít na takovej pěknej kopeček, ale po cestě se nám ztratil v mlze a dešti, tak jsme se na to vybodli. Místo toho jsme se zastavili v Salzburgu. Pár fotek je tady.

22.7. V posledních dnech jsme si užili trochu divočejsí vodu. Po 12 hodinovym děšti jsme si dali horní část Otavy z Radešova. Takže byly celej úsek pořádný peřeje a v průběhu jízdy voda dokonce stoupla ješte o 30 cm. Sice jsme dvě lodě slušne pobouchali, ale jinak to byl supr zážitek. Na druhej den nám zas trochu napršelo...tak jsme si ten samej úsek dali znova na raftu, až na to, že jsme se neuvěřitelně zahákli na jednom jezu, to byla oproti lodi poklidná jízda. Další den ze Sušice do Horaždovic jsme si náramně užili, konečně už svítilo víc sluníčko než bylo mraků a navíc to byl moc pěknej úsek s pěknýma kempama a hospůdkama:) na závěr dne jsme šli ještě otestovat "aquapark" v Horažďovicích. Poslední den jsme si dali jezovej úsek, takže voleje střídalo přenášení...

14.7. O víkendu jsem se znova zúčastnil Bike Adventuru. Letos to bylo náročnější o to, že jsem před závodama měl najeto necelých 200 km. Počasí nebylo úplně letní, a proto jsme byli rádi, že nespíme ve stanu. Vzhledem ke kondici naší dvojice, jsme si už večer před sobotní etapou naplánovali co nejrovinatější trasu. Na základě bodového ohodnocení jsme trasu jenom lehce upravili. Stihli jsme objet dokonce tři osmdesátky, ale to jenom kvůli tomu, že jich letos bylo hodně:) Závěr trasy jsem ale moc dobře naplánovanej neměli, protože jsme při návratu neměli možnost sbírat žádný další bodíky. Ale zas jsme si nechali dostatečnou rezervu, abysme nepřijeli pozdě;) Až na drobný zaváhání, který skončilo koupelí v náhonu, proběhla sobotní etapa docela dobře. V neděli jsme vyrazili do západní části závodního prostoru, zase jsme nemuseli moc měnit trasu oproti plánu, jenom jsme jeli v opačným směru. A podle mě jsme vybrali dobře a měli docela dost bodíků, škoda jenom, že nás na závěr čekal takovej krpál, a nestihli jsme zajet ještě na jednu kontrolu. Naše trasy jsou tady na mapě s kontrolama a tady bez kontrol.

18.4. Včera proběhl další ročník antybálu. Letošní téma bylo se startovním číslem, takže jsem oprášil starý číslo ze sedmdesátky a vyrazil jsem. Celej večer se nes v duchu lyžařskejch závodů, hlavně "Vasáku", na kterém čekalo všechny účastníky spousta občerstvovaček na baru. Nechyběla ani demostrace olympijského závodu ve sprintu ve Vancouveru 2010.

13.4. Právě jsem se vrátil z velikonočního orienťáckýho soustředění. Letos se konalo jenom kousek od Plzně v Jesenici. Počasí nám přálo, lepší ani snad nemohlo bejt, i když v noci byl v chatce docela chládek. Místní personál nám ale nedopřával moc vydatný porce k večeři. Jinak všechno ostatní bylo naprosto v pohodě. Za víkend jsem absolvoval čtyři pěkný tréninky (v sobotu okruhy, paměťák, had a v neděli middle a hnízda). Sobotní odpoledne jsme zakončili druhým ročníkem skalního golfu a nedělní fotbalovým turnajem. Na pondělí pak zbyly tradiční velikonoční štafety, ze kterých mám i pár fotek.

6.4. Dneska jsem se vrátil z prodlouženýho víkendu v Benátkách. Největší problém nám činil systém placení mhd, hlavně shánění lístků na hlavním vlakovým nádraží je velkej problém. Nemluvě o tom, že používají bezkontaktní karty na jedno použití. První den jsme po pár peripetiíích s autobusy akorát tak dojeli do kempu. Druhej den jsme poprvé vyrazili mezi kanály, mezi kterýma jsme vydrželi procházet skoro celej den, dokonce jsme se i krátce svezli v gondole. Další den jsme se pak dostali i na profláklý památky (most Rialto, náměsti San Marco) a taky jsme vyzkoušeli místní lodní mhd a přejeli na pár sousedních ostrůvků. Poslední den jsme se už jenom přesunuli na letiště. Každopádně to byl příjemně strávenej víkend, i když počasí mohlo bejt za začátku o něco lepší.

20.3. Přidal jsem svý fotky z autosalonu. Fotil jsem spíš koncepty a to co se normálně na ulici moc nevidí a občas i sebe jak v něčem sedim;) Jinak mnohem víc a kvalitnějších fotek je ve fotogalerii autosalonu.

15.3. Minulý týden jsem strávil na sjezdovkách ve Francii v Les 2 Alpes. Klidně bych si to ještě zopaknul. Po naročný cestě nás první den čekalo sluníčko, takže jsme si mohli v pohodě prohlídnout většinu střediska. Další 2 dny nám padal supr prašánek a protože snežilo a nebylo nic vidět, skoro nikdo nejezdil a na sjezdovkach bylo až kolem 30 cm sněhu, prostě paráda:) V průběhu těch 2 dní napadlo kolem půl metru. Další den jsme si to dávali ještě v prašánku, ale už to nebylo úplně to pravý, protože dole to během dne tálo a nahoře to bylo ufoukaný nebo odfoukaný. Až doteď jsem jezdil na prkně, ale na poslední dva dny bez prašánku jsem vytáh lyže, abych pořádně zakárvoval:) Poslední den i trochu zesláb vítr a tak se dalo dostat přes ledovec vlekama a rolbou až do nejvyššího místa střediska do 3600 m. Na cestu zpátky jsme si ještě naplánovali prohlídku Ženevskýho autosalonu, k tomu není co dodávat, pěkný kočáry:) Po prohlídce už nás čekala jenom noční projižďka po dálnici.

22.2. Dneska jsme zdárně přežili 5-ti hodinový Ski adventure. Jelo se za mírnýho snežení a teplota byla těsně pod nulou. Kdyby jsme zvolili lepší postup a nejeli hned na začátku do neprošláplejch stop, mohli jsme toho možná stihnout objet víc, ale i tak jsme se pěkně projeli a nasbírali nějaký bodíky. Tady je vložená projetá trasa a mapa se všema kontrolama. Kompletní výsledky i s mezičasy jsou dostupný tady.

20.2. Na konci zkouškovýho jsem byl s Helčou využít stále příbejvajícího sněhu, a proto jsme vyrazili na Zadov. Výlet začal přenocováním na chalupě, kde na nás čekalo krásný zimní počasí venku 40 cm a - 8°C, vevnitř 0 cm a -2°C. Pokoj jsme nakonec během večera vydejchali na pěknou letní teplotu 28°C, ale přes noc už jsme nestačili s dechem tak jsme vstávali do osvěžujících 4°C:) Venku nám mezitím připadával pořád novej sníh, kterej lehce namrzal tak, že se místama padalo skoro na hubu:) Sněžit vydrželo skoro celej den a tak se na sjezdovce dělaly trochu muldičky.

15.2. Když jsem nejel na loby, tak jsem byl natočit trochu objem na příští týden, kdy se má jet Ski adventure. Aby jsme nejezdili pořád na stejný místo tak jsme se rozhodli, že podíváme jak vypadají tratě v Silberhüte. Auto jsme nechali na parkovišti, které je zhruba o 10 km blíž a navíc se tam neplatí (takže to mělo hned dvě výhody;). Na tratě je to sice asi kilák, ale dneska bylo sněhu dost tak se tam dalo v pohodě dojet po vyplužený silnici. Musím říct, že to nebyla špatná volba jet sem a hlavně to byla přijemná změna oproti Božáku nebo Šachtám. A protože jsem hrozně točil:) tak jsem nafotil jenom málo fotek.

13.2. Na původně plánované loby se nevyrazilo, protože většina skupiny kvůli různejm nemocem nejela. Místo odjezdu do Jeseníků jsem si jel aspoň na chvíli zajezdit na prkně na večerní lyžování v Kocourově u Klatov. Sjezdovka je to celkem pěkná...teda až na ten hrozně pomalej vlek. Nafotil jsem i pár fotek.

9.2. Přidány mapy z dosavadních LOBů letošní sezóny.

8.2. O víkendu jsme byli na LOBech ve Studenci u Jilemnice. Bylo pěkný jarní počasí...sluníčko a 10°C a sníh krásně tál, takže se místy jezdilo vodou. Proto nebylo překvapivý, když byl po deštivý noci zrušen žebříček a pořadatelé uspořádali pro zájemce pouze měřený trénink. Jak to tam vypadalo je vidět na fotkách. A výsledky ze soboty jsou zde. A taky jsem vložil mapu, kde je zobrazená Stenovo trasa.

6.2. Stránky jsou uvedeny do provozu

web-cams4u.com

nekuracka.cz

ramap.cz

aitex.cz

Locations of visitors to this page